Przedłuż gwarancję swojego AUTA

Gwarancja do 5 lat z mocą korzyści

Wydłużone gwarancje fabryczne Maximum Care i Powertrain Care to wygoda, bezpieczeństwo i ekonomia użytkowania oraz obsługi samochodu.

Pakiety wydłużonej gwarancji fabrycznej są elementem Programu Kontraktów Serwisowych Mopar Vehicle Protection dla Klientów Grupy Fiat Chrysler Automobiles. Obowiązują w ponad 50 krajach świata.

 

Celem usługi jest:

  • wzmocnienie komfortu obsługi samochodu i podróżowania
  • sprawna eksploatacja
  • właściwa dbałość o stan techniczny
  • optymalizacja kosztów utrzymania
  • eliminacja lub znaczące obniżenie kosztów niespodziewanych napraw oraz wymiany wadliwych części mechanicznych i elektrycznych
  • poprawa bezpieczeństwa jazdy

Oferta dopasowana do Twoich potrzeb

Gwarancje elektromechaniczne Maximum Care i Powertrain Care są dostępne dla wszystkich marek samochodów Grupy na polskim rynku (Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Fiat Professional, Jeep), zarówno nowych, jak i używanych (z gwarancją producenta). W zależności od potrzeb eksploatacyjnych i przebiegu pojazdu, oferujemy różne zakresy ochrony i okresy obowiązywania.

  1. Gwarancja Maximum Care to najszersza ochrona, która w maksymalnym stopniu eliminuje koszty napraw i usunięcia usterek oraz wymiany uszkodzonych części i zespołów.
  2. Gwarancja Powertrain Care to ekonomiczny wariant, obejmujący ochroną główne podzespoły samochodu (silnik, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, układ chłodzenia i zasilania paliwem).

Co zyskujesz?

  • przedłużenie gwarancji fabrycznej nawet do 5 lat (w tym 2 lata gwarancji ustawowej)
  • 3 opcje czasowe do wyboru (1-3 lata, ograniczone limitem przebiegu)
  • ochronę z planowanym przebiegiem max. 200tys. km w 3 lata
  • pomoc w doborze najbardziej optymalnego wariantu
  • ułatwienie sprzedaży pojazdu (rękojmia dobrego stanu)
  • możliwość przeniesienia prawa do usługi na kolejnego nabywcę (po uprzednim powiadomieniu Fiat Auto Poland)
  • możliwość włączenia kwoty kontraktu do raty leasingu/kredytu
  • dostęp do produktu Fiat Banku i TWG „Ubezpieczenie awarii elektromechanicznych — Wydłużona Gwarancja” (dla pojazdów nowych, nabytych w autoryzowanej sieci FAP)

Szybki zakup i stały dostęp

Pakiety wydłużonej gwarancji można zakupić w sieci Fiat Auto Poland (salon lub serwis dealera) oraz w autoryzowanych warsztatach.

Formalności zajmują zaledwie kilka minut i odbywają się bezpośrednio w aplikacji LINK (eSales/eEntry) lub Workshop online, gdzie połączono główne systemy i bazy korporacyjne. W jednym miejscu dostępne są wszystkie, aktualne dane, dotyczące pojazdu, dealera, Klienta, dedykowanych produktów oraz opcji niekompatybilnych i wykluczających się.

 

Pozwala to na:

  • weryfikację wszystkich kontraktów serwisowych w każdym punkcie serwisowym Grupy FCA
  • identyfikację należnych świadczeń bez żadnych niejasności
  • szybkie rozliczanie poprzez system eSIGI (analogicznie do napraw w ramach gwarancji podstawowej)
Tags: